KITA HANYA MEMPERJUANGKAN NASIB KITA, HANYA KITA SAHAJA YANG TAHU MASALAH KITA, JADI
BERSATULAH DEMI SATU TUJUAN YANG SAMA


PENGIKUT

Mukadimah

Peranan guru GSTT mungkin dianggap remeh. Cukup hanya sebagai pelengkap di sekolah. Itu adalah pandangan segelintir masyarakat. Mungkin juga ada yang tidak menyedari kewujudan guru GSTT. Walhal sumbangan dan perkhidmatan guru GSTT amat penting dalam kelangsungan pendidikan di Malaysia. Malangnya sampai bilakah nasib guru GSTT akan tidak diendahkan. Apakah tiada ertinya pengorbanan selama ini? Untuk itu, guru GSTT perlu bersama-sama memperjuangkan hak sebagai jaminan kehidupan yang lebih bermakna.

Sabtu, 7 Januari 2012

MAJLIS KESYUKURAN DAN DOA SELAMAT PGM

Assalamualaikum wbt, untuk makluman kepada ahli-ahli pgm , PGM akan mengadakan majlis kesyukuran dan doa selamat serta majlis SAY THANK YOU.. oleh yang demikian PGM mengalu-alukan penyertaan dari ahli PGM. Jadi penyertaan dikenakan sebanyak RM 100  atas setiap seorang tetapi sekiranya tidak dapat menbayar RM 100, AHLI-AHLI PGM dapat membayar setakat mana yang termampu. Bayaran boleh dibayar ke dalam akaun persatuan sama seperti anda semua membayar yuran ahli PGM. tarikh dan tempat akan dimaklumkan kemudian. TERIMA KASIH.

3 ulasan:

  1. salam..better fix dulu place n date..baru ramai nak join..:)

    BalasPadam
  2. iye..better tetapkan satu tarikh dan tempat...

    BalasPadam
  3. Sebenarnya bukan tak nak fix kan tarikh dan tempat, n masa, kami ni ajk persatuan, berada di seluruh pelosok negara malaysia, jadi kami mengambil masa yang agak panjang untuk setting masa tu, ape2x hal sila rujuk dkt blog ni, tq

    BalasPadam