KITA HANYA MEMPERJUANGKAN NASIB KITA, HANYA KITA SAHAJA YANG TAHU MASALAH KITA, JADI
BERSATULAH DEMI SATU TUJUAN YANG SAMA


PENGIKUT

Mukadimah

Peranan guru GSTT mungkin dianggap remeh. Cukup hanya sebagai pelengkap di sekolah. Itu adalah pandangan segelintir masyarakat. Mungkin juga ada yang tidak menyedari kewujudan guru GSTT. Walhal sumbangan dan perkhidmatan guru GSTT amat penting dalam kelangsungan pendidikan di Malaysia. Malangnya sampai bilakah nasib guru GSTT akan tidak diendahkan. Apakah tiada ertinya pengorbanan selama ini? Untuk itu, guru GSTT perlu bersama-sama memperjuangkan hak sebagai jaminan kehidupan yang lebih bermakna.

Ahad, 29 Januari 2012

Semakan Kursus Perguruan GSTT ambilan ke 2


Semakan Ambilan Ke-2 Kursus Perguruan GSTT, especially gstt yang dapat pjk dan bahasa kadazan di upsi, yang tidak berjaya dalam semakan jaya ke upsi pada 29012012

http://apps.moe.gov.my/abpg/gstt_tawar/

5 ulasan:

  1. Xdapat... Thn ni pon xdpt gstt.... Nak buat cmane ni agak nye?

    BalasPadam
  2. salam

    mcm ne nasib gstt pjk upsi yg di rijek ye?? kami masih tak tau nak wat ape..takkan senang2 saje name kami dibuang dr dpli gstt ni?

    BalasPadam
  3. mcm mana nak memohon kursus perguruan ambilan seterusnya, andainya kursus perguruan gstt kali ke-2 ditamatkan. coz dimaklumkan kpli hanya dihadkan utk pengambilan guru agama sahaja. apakah alternatif lain utk mengikuti kursus guru ini.

    BalasPadam
  4. bgaimana ingin mndftar sbgai ahli (PGM)

    BalasPadam
  5. rossa:
    baca dan faham undang-undang tubuh PGM,isi borang secara on-line dan ikut step2 spt dlm borang t'sebut

    BalasPadam